Hej McDonalds?

Jag har varit väldigt dålig på att blogga här, har haft fullt upp med min egna http://madeleinewetterlund.blogg.se.
Men får ta och skärpa mej!

Idag var sista dagen i skolan för terminen och nu har vi äntligen fått ett efterlängtat jullov och om två dagar är det självast julafton:)  Så otroligt mysigt med jul, massa tomtar och ljus överallt! Och kalle anka är ett måste på julafton annrs är det ingen riktig jul! Och glögg med en massa mandlar♥  I år skall vi vara hemma och så kommer min fina farmor och mormor hit och äter julbord med oss, jag typ längar efter julmusten, haha ;)

Fattar inte att det snart är nytt år igen, blir mer o mer nervös över vad jag skall göra efter trean. Om man skall få jobb, ut och resa, eller vara hemma och var arbetslös?  Får en klump i magen bara av att tänka på det...  Alla har drömmar men frågan är om de någonsin blir verklighet.  Jag vill bli  rik hemmafru i hollywood och leva på min rika mans pengar haha, nej skämt och sido;) 

puss på er och god jul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0