My winter song to you

När jag kollade ut imorse blev jag glatt överaskad, det var vitt och hur mycket snö som helst. Jag älskar vintern just nu även om det är kallt och jag inte införskaffat mej kängor ännu utan går i mina converse men det är så mysigt att gå ute när det snöar och man när små fryser lite grann, så fint att se på alla snötäckta träd då vill man bara ha en kamera så att man kan ta kort på det för det är verkligen något som är vackert!! :)

Sitter nu ner sjunken i soffan med en stor varm filt och i handen har jag den största te-koppen jag hittade, mysfaktor !:)

Bum bum bum bum bum,

This is my winter song to you

The storm is coming soon

It rolls in from the sea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0